مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 21:552023-12-31سياسي

 اجلاسیه استانی همایش اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایلام برگزار شد


 اجلاسیه استانی همایش سراسری اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با محور قوه قضاییه؛ ارتقاء اقتدار، سلامت و کارآمدی برگزار شد.

- ایسنا/ایلام  اجلاسیه استانی همایش سراسری اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با محور "قوه قضاییه؛ ارتقاء اقتدار، سلامت و کارآمدی" برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این همایش با بیان اینکه تبیین و آگاهی بخشی به جامعه سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است، گفت: تبیین باید تا زمانی که واقعیت ها برای همه روشن شود ادامه داشته باشد و پرچم هدایت جامعه را کسی نمی تواند بردارد، مگر کسی که اهل بصیرت و صبر و آگاه به مواضع حق و علی (ع) می فرمایند: اگر حادثه ای پیش می آید و شایعه ای در جامعه پخش می شود، تا قضیه روشن می شود در راستای تبیین گام بردارید.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) همواره بر تبیین و آگاه کردن جامعه در فتنه های مختلف بوده است تا واقعیت برای جامعه روشن شود، افزود: جریان فتنه که در صدر اسلام بوده است، ادامه دارد و اکنون نیز وجود دارد، شرایط همواره برای امتحان وجود دارد و البته صحنه های آزمایش نیز مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اجلاسیه استانی همایش اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایلام برگزار شد

 اجلاسیه استانی همایش اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایلام برگزار شد